MELITTA® SERVICE

Eén en al oor voor uw vragen

 

Uitstekende garantieservice

Indien er een probleem is met uw espressomachine, raden wij u aan om contact op te nemen met onze after sales servive.


U bereikt ons eenvoudig:

  • Via e-mail: info@melitta.nl
  • Telefonisch via het hotline-nummer: 0183-642 642
  • Oproepen worden beantwoord van maandag tot en met vrijdag van 9.00u tot 15.00u

Indien het probleem niet telefonisch kan worden verholpen, wordt een afspraak gemaakt voor reparatie.


Binnen garantie

Op de Melitta® volautomatische espressomachines geldt een garantietermijn van 24 maanden (Europese wettelijke garantie gewaarborgd door de Richtlijn 1999/44/EG). Deze garantie omvat alle aanspraken op grond van fabrieksfouten.

De Melitta® volautomatische espressomachines worden gratis hersteld gedurende de garantieperiode(*). Indien het toestel bij een door Melitta® erkende (internet)winkel werd gekocht. (zie https://www.melitta.nl/erkendedealer_nl.html)


(*)Opgelet:

  • Zelfs binnen de garantieperiode zal bij een gebruikersfout of bij nalatig onderhoud (en dus geen fabrieksfout) een bedrag van €175 (incl. BTW) worden aangerekend.

 

  • Indien het toestel werd aangekocht buiten de Benelux of bij een niet erkende Melitta-dealer, dan worden de verzendkosten ervan of de verplaatsingskosten van de reparateur niet door Melitta gedekt.


De uitgebreide garantievoorwaarden vindt u hier

 


Buiten garantie


Ná de garantieperiode kan uw toestel nog steeds worden hersteld. De kost voor herstelling valt dan voor uw rekening. Deze kosten bevatten de onderzoeks-, herstel- en transportkosten. Er wordt 3 maanden garantie verleend op deze herstelling (dezelfde klacht, hetzelfde onderdeel).


 Meer informatie en veelgestelde vragen vindt u hier