MELITTA® CAFFEO ® SERVICE

Eén en al oor voor uw vragen

 

Uitstekende garantieservice

Voor onze koffievolautomaten geldt een garantietermijn van 24 maanden of max. 15.000 kopjes, afhankelijk van wat het eerst optreedt (Europese wettelijke garantie gewaarborgd door de Richtlijn 1999/44/EG). Deze garantie omvat alle aanspraken op grond van fabricagefouten. Onze volautomatische espressoapparaten worden gratis gerepareerd gedurende de garantieperiode van 24 maanden*. Indien het apparaat bij een door Melitta® erkende (internet)winkel werd gekocht, geldt bovendien de extra service (reparatie aan huis of leentoestel).

De uitgebreide garantievoorwaarden vindt u hier


Werkwijze:

Indien er een probleem is met uw Caffeo volautomaat, neemt u contact op met de Melitta-hotline (telefoonnummer te vinden binnen in het toestel, in de handleiding en op de website). Indien het probleem niet telefonisch kan worden verholpen, wordt een afspraak gemaakt voor reparatie:

  • Deze reparatie gebeurt bij u thuis. Indien dat niet mogelijk is, wordt het toestel opgehaald (thuis, op het werk, bij uw buren,....) en dan ontvangt u tijdens de reparatieperiode een leentoestel.
  • Deze reparatie is gratis tijdens de garantieperiode van 2 jaar of max. 15.000 kopjes. Indien het apparaat werd aangekocht buiten de Benelux dan zullen de verzendkosten ervan of de verplaatsingskosten van de monteur ten laste zijn van de consument.
  • Ná de garantieperiode van 2 jaar of max. 15.000 kopjes zullen de kosten incl. BTW worden aangerekend. Er wordt vervolgens 3 maanden garantie verleend op de reparatie.
  • (*)Opgelet: ongeacht het aantal gezette kopjes of < 2 jaar, zal bij een gebruikersfout of bij nalatig onderhoud (en dus geen productiefout) de kosten worden aangerekend.

Meer informatie en veelgestelde vragen vindt u hier

 

U bereikt ons eenvoudig:

- Via e-mail: info@melitta.nl

- Telefonisch via het hotline nummer: 0183-642 642

- Oproepen worden beantwoord van maandag tot vrijdag, van 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 15.00 uur