• Gratis verzending vanaf 50€
  • Gratis terugzending
  • Minimale bestelwaarde 20€
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Vragen en antwoorden over de webshop

 

Alle help-onderwerpen
Voorgestelde onderwerpen
Hoe kan ik betalen in de Melitta® Shop?

Je kunt betalen met een kredietkaart (Visa, Mastercard, Maestro) of via Paypal. Gedetailleerde informatie vind je hier. nachlesen.

Hoe kan ik een waardebon inruilen?

Op de pagina van het winkelmandje voordat je naar de kassa gaat en ook in de laatste stap van je bestelling heb je de mogelijkheid om een waardebon in te ruilen. Voer de vouchercode in het daartoe bestemde veld in en bevestig je invoer met de rode knop rechts van het invoerveld. De korting wordt dan onder dat veld weergegeven en afgetrokken van het totaalbedrag.

Hoe tijd neemt de levering in beslag?

Wij verwerken alle bestellingen direct na ontvangst. In veel gevallen verzenden we op dezelfde dag, zoniet de eerstvolgende werkdag..

In welke landen leveren jullie?

We verzenden bestellingen via de melitta.nl shop alleen binnen Nederland.

Hoe verloopt een retourzending?

Gelieve onze pagina met betrekking tot annulering en terugbetaling van bestellingen te raadplegen.

Bestel
Hoe kan ik een klantaccount aanmaken? Wat zijn de voordelen van een klantaccount?

Je kunt een klantaccount aanmaken voor de Melitta® Shop. Je adresgegevens worden daarbij opgeslagen. Zo hoef je deze gegevens niet telkens opnieuw in te voeren als je een bestelling plaatst. Je kunt dit doen tijdens een bestelprocedure of hier.

Als je je wachtwoord bent vergeten, geen probleem: volg gewoon deze link.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik die heb geplaatst?

Je bestelling wordt automatisch doorgestuurd naar ons goederenbeheersysteem en wordt meestal uiterlijk de volgende (vaak dezelfde) werkdag ingepakt en bezorgd aan DPD. Wijzigingen achteraf zijn daarom helaas niet mogelijk. Als je iets wilt veranderen, neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen in een eerdere bestelling?

Aangezien je bestelling automatisch wordt doorgestuurd naar ons goederenbeheersysteem, is het niet mogelijk om het adres later via je klantaccount te wijzigen. Neem in dat geval contact op met ons. Als je bestelling bij ons nog niet vertrokken is, is een wijziging vaak nog mogelijk.

Waarom werkt mijn persoonlijke vouchercode niet?

Als je problemen hebt met het verzilveren van je persoonlijke vouchercode, klik dan hier en stuur ons een korte e-mail waarin je ons de betreffende code meedeelt en het probleem kort omschrijft. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik ook via de telefoon bestellingen plaatsen?

Je hebt de mogelijkheid om onze producten telefonisch te bestellen. Je kunt ons bereiken ma - vr van 8:30 tot 17:00 uur. Als je al een klantaccount hebt, houd dan je klantnummer bij de hand.

Waarom zou ik mijn telefoonnummer meedelen bij de bestelling?

Als we nog vragen hebben over je bestelling, kunnen we je zo het snelst bereiken. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we je producten op korte termijn bij je kunnen afleveren.

Waar kan ik de Melitta® producten in mijn buurt kopen?

Wil je producten lokaal kopen? Klik hier om de dichtstbijzijnde detailhandelaar te vinden.

Hoe komt het dat ik een verkeerd product heb ontvangen?

Onze magazijn- en verzendmedewerkers verwerken dagelijks een zeer groot aantal bestellingen. Helaas worden er soms wel eens fouten gemaakt. Als je een verkeerd product hebt ontvangen, neem dan contact op met ons en we zullen proberen dit zo snel mogelijk recht te zetten.

Betaling
Hoe kan ik betalen in de Melitta® Shop?

Je kunt betalen met een kredietkaart (Visa, Mastercard, Maestro) of via Paypal. Gedetailleerde informatie vind je hier.

Is betaling in de Melitta® Onlineshop veilig?

We hechten veel belang aan naleving van de hoogste veiligheids- en beveiligingsnormen. Aangezien wij je betaling ontvangen via onze betalingsdienstaanbieder, worden je betalingsgegevens versleuteld overgedragen. Je betalingsgegevens worden nooit opgeslagen of doorgegeven aan derden. Heidelpay Privacy Policy.

Hoe werkt betaling via PayPal?

Je hebt de mogelijkheid voor je bestelling de betaalmethode PayPal te kiezen. Voor betaling met PayPal word je na het plaatsen van je bestelling doorgestuurd naar de PayPal-pagina. Om de betaling te verwerken moet je inloggen met je PayPal-referenties en de betaling bevestigen. Na afronding van de betaling word je teruggestuurd naar de online shop en ontvang je een bevestigingspagina voor je bestelling.

De betaling wordt dan zoals gebruikelijk van je PayPal-rekening afgeschreven.

Hoe werkt betaling met een kredietkaart?

Je hebt de mogelijkheid je bestelling te betalen met een krediet- of een bankkaart.

Als je met een krediet-/bankkaart wilt betalen, selecteer dan die methode aan de kassa. Voer de gegevens van je creditcard in de daarvoor voorziene velden in wanneer je hiertoe wordt verzocht, en als je wordt gevraagd om je 3D-beveiligd verificatiewachtwoord in te voeren, gelieve dat dan te bevestigen. Zodra de transactie voltooid is, word je terug naar de online shop gebracht en ontvang je een bevestigingspagina voor je bestelling.

Hoe kan ik een waardebon inruilen?

Op de pagina van het winkelmandje voordat je naar de kassa gaat en ook in de laatste stap van je bestelling heb je de mogelijkheid om een waardebon in te ruilen. Voer de vouchercode in het daartoe bestemde veld in en bevestig je invoer met de rode knop rechts van het invoerveld. De korting wordt dan onder dat veld weergegeven en afgetrokken van het totaalbedrag.

Kan ik meerdere waardebonnen te gelde maken in één bestelling?

Normaal gezien kan per bestelling slechts één waardebon worden verrekend. Mocht het mogelijk zijn om meer dan één code te verzilveren, dan zullen wij dit expliciet communiceren in de vouchervoorwaarden.

Ik ben vergeten mijn kortingscode in te voeren. Kan ik de waardebon achteraf nog te gelde maken?

Helaas is het om technische redenen niet mogelijk om achteraf een waardeboncode te crediteren. Gelieve met dit verzoek contact op te nemen met onze klantendienst. Zij hebben de mogelijkheid om je oude bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling toe te voegen onder toevoeging van de vouchercode. Anderzijds kun je zelf een nieuwe bestelling plaatsen en de Melitta® klantendienst verzoeken om je eerdere bestelling te annuleren.

Gelieve er rekening mee te houden dat we altijd proberen om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Daarom zal onze verzendafdeling alle bestellingen binnen zeer korte tijd na ontvangst van je bestelling verwerken en verzenden. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met ons, zodat we je verkeerde bestelling kunnen annuleren.

Je kunt ons hier per e-mail: webshop@melitta.nl.

Levering & verzending
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden alle bestellingen in onze online shop met inzet van onze distributiepartner DHL.

Hoe tijd neemt de levering in beslag?

Wij verwerken alle bestellingen direct na ontvangst. In veel gevallen verzenden we op dezelfde dag, zoniet de eerstvolgende werkdag.

Je kunt levering verwachten binnen de 4 à 5 werkdagen.

Onze distributiepartner is DHL. Gelieve er rekening mee te houden dat we geen specifieke leveringsdata kunnen garanderen. Wanneer een levering van je goederen of diensten wordt vertraagd of verhinderd om redenen buiten onze wil om (b.v. te wijten aan materiële tekorten, vetragingen in de import van goederen of een grotere vraag dan verwacht) zullen wij alles in het werk stellen om je op de hoogte te houden, maar zijn wij niet aansprakelijk voor een dergelijke vertraging of een dergelijk falen.

Moet ik verzendingskosten betalen?

Voor verzending binnen Nederland gelden volgende tarieven:

Vanaf een bestelwaarde vanaf 50 leveren wij gratis.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Zodra je pakket ons logistiek centrum heeft verlaten, ontvang je een e-mail met het tracking nummer en een tracking link. Zo kun je eenvoudig de status van je zending volgen en de levering inplannen.

In welke landen leveren jullie?

We verzenden bestellingen via de melitta.nl shop alleen binnen Nederland.

Hoe kan ik in een eerdere bestelling mijn adres wijzigen?

Aangezien je bestelling automatisch wordt doorgestuurd naar ons goederenbeheersysteem, is het niet mogelijk om het adres later via je klantaccount te wijzigen. Neem in dat geval contact op met ons. Als je bestelling het bedrijf nog niet heeft verlaten, is een wijziging vaak toch nog mogelijk.

Kunnen twee bestellingen samen worden verzonden?

Om technische redenen kunnen we helaas geen twee of meerdere bestellingen samenvoegen na ontvangst van de bestelling.

Hoe kan ik in een eerdere bestelling mijn adres wijzigen?

Aangezien je bestelling automatisch wordt doorgestuurd naar ons goederenbeheersysteem, is het niet mogelijk om het adres later via je klantaccount te wijzigen. Neem in dat geval contact op met ons via de hotline. Als je bestelling ons bedrijf nog niet heeft verlaten, is een wijziging vaak toch nog mogelijk.

Hoe komt het dat ik een verkeerd product heb ontvangen?

Onze magazijn- en verzendmedewerkers verwerken dagelijks een zeer groot aantal bestellingen. Helaas worden er soms wel eens fouten gemaakt. Als je een verkeerd product hebt ontvangen, neem dan contact op met ons en we zullen proberen dit zo snel mogelijk recht te zetten.

Terug
Hoe weet ik of mijn retourzending al is aangekomen?

DZodra je retourzending bij ons is aangekomen, word je hiervan per e-mail op de hoogte gesteld.

Hoe lang blijft het recht op retournering geldig??

Als een of ander artikel van je bestelling je niet bevalt, heb je 14 dagen de tijd om de bestelde goederen ongebruikt en in de originele verpakking naar ons terug te sturen.

Gelieve er rekening mee te houden dat we enkel retournering van artikelen die in de Melitta online shop werden gekocht, kunnen accepteren. Als je artikelen die je elders hebt gekocht wilt retourneren, neem dan direct contact op met de detailhandelaar bij wie je ze hebt gekocht.

Is de retourzending kosteloos voor mij?

Melitta draagt de kosten van de retournering. Neem contact op met ons om een retouraanvraag te doen. E-Mail: webshop@melitta.nl.

Hoe verloopt de terugbetaling?

Het terug te betalen bedrag wordt na ontvangst van je pakket en controle van de goederen aan jou gecrediteerd. Het bedrag wordt teruggestort via dezelfde betaalmethode die je hebt gekozen toen je je bestelling plaatste. Melitta® draagt de kosten van de retournering.

Hoe kan ik een klacht melden met betrekking tot een artikel?

Als een product niet aan de kwaliteitsnorm van Melitta® voldoet, kun je binnen 2 jaar een klacht melden met betrekking tot gebrekkige goederen. Neem contact op met onze klantenservice voor de behandeling van je klacht.

Gelieve er rekening mee te houden dat we enkel retourzending van artikelen die in de Melitta online shop werden gekocht, kunnen accepteren. Als je artikelen die je elders hebt gekocht wilt retourneren, neem dan direct contact op met de detailhandelaar bij wie je ze hebt gekocht.

Producten
Ik heb een vraag over een product.
Mijn account
Hoe kan ik een klantaccount aanmaken? Welke zijn de voordelen van een klantaccount?

Je kunt een klantaccount aanmaken voor de Melitta® Shop. Je adresgegevens worden daarbij opgeslagen. Zo hoef je deze gegevens niet telkens opnieuw in te voeren als je een bestelling plaatst. Je kunt dit doen tijdens een bestelprocedure maar ook hier.

Als je je wachtwoord bent vergeten, geen probleem, volg gewoon deze link.

Waarom zou ik mijn telefoonnummer meedelen bij de bestelling?

Als we nog vragen hebben over je bestelling, kunnen we je zo het snelst bereiken. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we je producten op korte termijn bij je kunnen afleveren.

Hoe kan ik na een verhuis mijn adres wijzigen?

Als je een klantaccount hebt aangemaakt in de shop, kun je naar aanleiding van een verhuis gemakkelijk na te hebben ingelogd op je account, je adres wijzigen onder "Mijn account" & "Adressen"..

Laatst bekeken