Espressomachine defect - wat nu?
Mocht uw volautomatische espressomachine ooit een storing vertonen, dan kunt u op onze website de antwoorden vinden op Veelgestelde vragen. Daarnaast kunt u uw vraag aan de chatbot stellen of neem een kijkje via deze link


Espresso machine defect
Op onze website vind je antwoorden op Veelgestelde vragen. Daarnaast kan je jouw vraag aan de chatbot stellen of neem een kijkje in de veelgestelde vragen (FAQ) via deze link
Staat jouw vraag er niet tussen, heb je een andere vraag of is het probleem niet verholpen, dan kan je via deze link Contact met ons opnemen.

Toestel ter reparatie aanbieden
Is vastgesteld door onze Aftersales Service, dat het toestel door een technische dienst dient te worden nagekeken, dan hebben wij de volgende gegevens van u nodig:
Factuur, duidelijk leesbaar en volledig
Adresgegevens, indien anders dan op de factuur
Telefoonnummer
Servicenummer van het toestel (sticker bij de zetgroep)
Klachtbeschrijving
Aanwijzingen voor transport
Verpakt het toestel goed, liefst in de originele doos en vult lege plekken op om schade te voorkomen
Watertank, container koffieresidu en lekbak legen en drogen
Bonencontainer legen en daarna de container met een stofzuiger verder leegzuigen
Zetgroep uitspoelen en laten uitlekken
Zorg er voor, dat het deksel van de bonencontainer niet kan losschieten tijdens transport
Let a.u.b. op: sommige tape-soorten kunnen lijmresten achterlaten!
Opdracht bevestigin
Je ontvangt van de technische dienst een mail met de opdrachtbevestiging plus DHL trackingcode. Je kan via de link in deze mail het reparatieproces blijven volgen.

Terug bezorgen
Na reparatie ontvang je van de technische dienst een mail om de terugbezorgdatum in te plannen.

De koffie loopt weer
Wij wensen je nog vele jaren koffiegenot